ویژه برنامه شب شهادت امام جواد (ع) مجازی برگزار شد 

ویژه برنامه شب شهادت امام جواد (ع) مجازی برگزار شد 

تاریخ انتشار : ۲۱ تير ۱۴۰۰
حسن اقبالی گفت: با توجه به شرایط کرونایی برای جلوگیری از انتشار ویروس منحوس کرونا ویژه برنامه شب شهادت امام جواد (ع) به صورت مجازی برگزار شده و علاقمندان از طریق اینستاگرام مهمان این برنامه بودند.

«حسن اقبالی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، گفت: هم زمان با شب شهادت امام جواد (ع) ویژه برنامه ای برگزار شد.


مدیر کانون فرهنگی هنری بقیه الله کهنوج افزود: با توجه به شرایط کرونایی برای جلوگیری از انتشار ویروس منحوس کرونا این ویژه برنامه به صورت مجازی برگزار شده و علاقمندان از طریق اینستاگرام مهمان این برنامه بودند.


وی بیان کرد: ویژه برنامه شب شهادت امام جواد (ع) به میزبانی کانون فرهنگی هنری بقیه الله و با حضور حجت الاسلام احمد نجنو امام جمعه شهرستان کهنوج به عنوان کارشناس مذهبی برگزار شد.


اقبالی ابراز کرد: این ویژه برنامه با محوریت بررسی اوضاع سیاسی عصر امام جواد (ع) و سیاست خلفای عباسی در برخورد با ایشان برگزار شده و به مباحثی همچون اوضاع سیاسی ـ اجتماعی عصر هادی عباسی، هدف مأمون از تزویج دخترش با امام جواد (ع)، ازدواج سیاسی امام جواد (ع) با ام فضل و شیعیان امام جواد (ع) در دربار عباسیان پرداخته شد.


مدیر کانون فرهنگی هنری بقیه الله کهنوج ادامه داد: همچنین به سوالات و شبهات مهمانان در خصوص چگونگی امامت امام جواد (ع)، امامت در کودکی همانند نبوّت در کودکی، امامت و نبوت کودک از دیدگاه قرآن و تصدّى مقام امامت توسط کودک پاسخ داده شد.


 وی اضافه کرد: مداحی در رثای امام جواد (ع) پایان بخش ویژه برنامه شب شهادت امام جواد (ع) بود که توسط یکی از مداحان مطرح شهرستان اجرا شد.



اقبالی اظهار کرد: هدف از اجرای این ویژه برنامه معرفی زندگی سیاسی - علمی و مظلومیت امام جواد (ع) به عموم مردم بود.


اقبالی در خاتمه عنوان کرد: امیدواریم با اجرای این ویژه برنامه توانسته باشیم در معرفی شخصیت، دوران زندگی و امامت امام جواد (ع) گامی هر چند کوچک برداشته باشیم.

پایان پیام/ 586